Eliif-0 ZeynepTuanaa yarın gidicem çünkü kan pıhtılaşması var hemen iğneye başlamam gerek inşallah hayırlı haber veririm ☺️
Bgmbyz Eliif-0 hangi testleri yaptrdiniz acaba kan pihlasmasi için esinizlemi yaptrdiniz hayilsisi olsun bu arada 🌼
Eliif-0 DiplomaliEvHanimi inşallah canım yarın giderim artık hayırlı haber olur da veririm çok teşekkür ederim ☺️
denden Eliif-0 kız benim bundan cok cok cok silikti adetime 4 gün varken. ve hamileyim. tabiki sende bi kan tahlili yaptırmalısın.
Emel_11 Eliif-0 ben test yaptım net olmasına rağmen kan testi yaptım bazen yanıltabiliyor çevremde yanılan oldu:). Bazen hamile iken hamile çıkmıyor diyorlar en iyisi kan testi:)
AnneOluyorr Eliif-0 canım hamilesin tebrik ederim. Test bozuk değilse bebişin olacak. Bende gözle bile görülmeyecek kadar silik bir çizgi çıkmıştı. Seninkinde çizgi gayet net gözüküyor.