Eliif-0 test felan yaptirmismiydin bende 2 kere olunca pihtlasma cıktı hamile kalır kalmaz iğne dedi doktor daha 5 aydır deniyoz eşimdede sorun çıkmadı demekki dedim cidden kafaya takiyorum eşim bile öyle bebek diye yanaşıo ikimizde şaşırdık bu işlere girisince nerden bilirdik borç var diye geri çekmeyle korunduk 4 senelik evliyiz bi senedir uğraşıyoz hiç tahmin etmedik böyle olacağını kürtaj sonrası opersyon bile geçirdim rahimdeki et parçaları temizlendi etti bu catlatma iğnesine ise yramazsa cidden oyle ise felan gireceğim kafamı oyalamam lazim