Dudus bak bende ağrılı cinsel ilişki adı altında terapi aldım.oluyordu ama fiziksel bı yara vs.olmadigi halde çok acı duyuyordum dizlerim kitleniyordu.acamiyordum yuruyemiyordum.bende normal doğum yaptım.allaha çok şükür kolay oldu .ee bu sefer doğum sonrası ilişkide sorun yaşarım kesin diye korku başladı .hatta okadar erteledimki dikişin çok dedim enfeksiyon oldu dedim ağrım var dedim böyle 5 ay geçti eşim bekledi hep.5.ayda ilişki oldu ne acı ne ağrı hiç biri yoktu tamamen psikolojik korkumuzun üstüne gitmeliyiz bekleyerek yada yok sayarak düzelmiyor bazı şeyler .