Dudus uzmanı degilim ama vajinusmus genel psikolojik birsey diye biliyorum. Iliski sırasinda olanla bebeginizin dogma ani bir olmaz. Normal dogumdan korkuyorsaniz o ayri . Ama vajinusmus var diye bebege nasil zarar verebilirsiniz ki. Doktor acilma olmazsa zaten sezeryan yapar . Bunlari dusunmek tansiyonunuzu iyice yukseltir. Inanin o zaman bebeginiz en dogrusuna karar verecek. Bulundugunuz yerde gebelik okulu arastirin lutfen. Benim de korkularim var oraya gittikce mutlu oluyorum. Gidebilirseniz muhakkak gidin. Devlet hastanesinde oluyor illa ki. Ben ozel hastaneye gidiyorum normalde doktora ama devlet hastanesinde ki kursa katiliyorum.