casper12 Dudus benim de eşim ve ailesi normal dogum ıstıyorlar sanki onlar dogurcak ya😏çok sinir bozucular. Ben sezeryan istıyorum epıdural. Bakalım eş imzası gerekıyormus sanırım sezeryanda
Dudus casper12 aynen çok sinir bozuyolar aslında haklılarda doğal olan bu ama bnm bedenim bnm kararım saygı duymaları lazım psikolojik olarak hazır değilim ama ne bilim hakkımızda hayırlısı🤷🏻♀️
Dudus Elif_sahra60 doğumdan sonra mutlaka olucam bebeğimi sağlıkla alayım inşallah kucağıma ilk işim o olucak
Esse Dudus ben yaşadım canım hiç öyle bir şey olmadı 2.gebeliğim epidural normal Doğum nasip olur inş diyorum çok şükür iyi geçmişti