Aibar canım merhaba 36+5 haftalığız 2 gün önce gece bel ağrısından uyuyamadım 6 gibi duşa girdim iyi geldi. Çıktım kurulandım yatağıma geçtim derken alt tarafımdan birşey geldiğini farkettim ucuna gelene kadar hissettim Bi doğruldum şeffaf su. Yatağa bile geldi. Sonra ben korkudan titredim. Lavaboya gittim. Yine bireyler geldiğini hissettim ucuna geldi elimi koydum şeffaf aynı sümüksü birşey geldi. Akıntı ile alakası yok bildiğin sümüksü. Peçeteye silerken elimi bacakalrımdan aşağı su aktı tekrar. Doktora gittim suyun iyi diyip eve gönderdi. Sence su mudur. Bana sorarsan asla idrar değildi. Doktoru su değil diyip eve gönderdiği ve sonrasında suyu biten çok kişinin hikayesini okudum ya😢