Aibar Kızlar bir buçuk saat önce suyum geldi. Hastanedeyim nişan da geldi. 1.5 cm açıklık var. Dua edin kızlar 🤗🙏🏻❤️
Canimoglumkubra Aibar Allah yardımcınız olsun inşallah herkesin bebeğini sağ salim kucağına almayı nasip eylesin inşallah 🙏
Mihribaliyar Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah benimde 4 de yatışım yapıldı öğlende, 1 buçuk santim açıklık var sadece sancılarım düzenli ve tavan ama bebek iyi görünmüyor nst de 😔 Üçüncü serum bitti şimdi dua ediyorum açıklık ilerlemiş olsun diye
Aibar Mihribaliyar benim sancım hiç başlamadı canım nst de bi yerde çıktı. Lavman yaptılar bekliyoruz bakalım sancılar ne zaman gelecek☺️ Rabbim yardımcımız olsun 🙏🏻
Kumru_ Kizlar bişey sorucam benim dünden beri akıntı gibi yavaş yavaş suyum sızıyo sanırım. Hemen hastaneye gideyim mi acaba yoksa bekliyim mi acaba
Aibar Kumru_ akıntıdan daha fazla olması lazım canım bi de engelleyemezsin. Ama yine de için rahat etmesi için hastaneye bi git. Çünkü su gelince enfeksiyon riskine açık oluyorsun
Kumru_ Kizlar sancim var az az da su sızıyor 40+4üm. Yavaş yavaş sıklaşıyor sancılar. Dua edin nolur kolay geçsin doğumum 🙏
Aibar Kumru_ inşallah kolay olur canım Rabbim sabır versin bir avazda kurtarsın inşallah Bebişlerimize bir an önce sağlıcakla kavuşalım inşallah ☺️🙏🏻
Kumru_ little_mom_141 şuan tam 10dk da bire düştü sancılar. birşeyler alıştırıp duş alıp gidicem birazdan. O zamana kadar 5dk da bire düşer heralde