Kumru_ Esram12 Çok şükür iyiydi çok uzun sürmedi 😊Zordu tabii ki ama bebeği gördüğüm anki mutluluk için değerdi 🌸
Gktrkeymn Kumru_ ultrasonda ölçülen kilo doğum kilosuyla aynı mıydı acaba. Bu arada bebeğiniz hayırlı sağlıklı evlat olsun inşallah🌺
Alpi Kızlar herkesin nişanı mutlaka gelir mi? Sabahtan beri sancılarım var ama nişan, su gelmedi. Nişan gelmeden doğuran var mıdır?
Jasminjas Alpi evet illa gelmesi gerekmiyormuş hatta bazılarında doğum anında doktor suyun gelmesini sağlıyomuş
Refika Aibar canımm cok sevindim dogurmana Bende bugun gittm hastaneye 1 cm acılık var nişan gelmişti eve gönderdiler simdi bekliyoruz yarın yatısım yapılcak açıklık olmazsa suni ile desteklicekler inşallah bende sağ sağlim kavusurum bebişime 😍😍🐣
Ryhnylmz Maşallah ya Rabbim bize de o günleri gösterir inşallah çok endişeliyim sancı falan oldukça bi şey olacak diye çok korkuyorum kasıklarımda vajinamda kaç gündür bıçak saplanmaları var 19+3 haftalık gebeyim şu stresten kurtulmak istiyorum 😥
Kumru_ Gktrkeymn saolun Allah razı olsun 😊Hayır ultrasonda iki hafta geriliği vardı boyu kısa dediler ama 52 cm doğdu çok şükür