Olimbera evet canım önce oralac vermişti o bende inanılmaz gaz yaptı resmen karnım patlayacaktı ölcem sandım. Sonra magnezikalsine verdi. Ama her seferinde kendin çıkmaya çalış diyor. 3 gün çıkamayınca içiyorum mecbur. Ben bir de bulantı için zofer kullanıyorum o da kabızlık yapıyo