fatmanur309 dediğim gibi ben yediğim her şeyi çıkartıyordum. Serumlarla beslendim resmen ama çok şükür geçti ama kolay olmadı. Salatalık yedim. Karpuz yedim sadece daha sonra bu böyle olmayacak dedim yemeklerden bir kaşık da olsa yemeğe çalıştım. Ekmegi tost makinesinde ısıtıp peynirle lokma lokma yedim. Ama geçti. Eğer zorlamasaydim geçmezdi.