Senam19 SinemSayin Cnnkgn Ayzem_25 Bizde 4 nisaaan🥰🙈 hem benim doğum günüm hemde kızımıın🥰 sizinkilerde belki 1 gün önce gelir yada benimki 1 gün sonra aynı oluruz😄🤭 sizinkilerdemi premses kızlar
Ayzem_25 Senam19 benim oğluşum olacağını söylemişti dr ama Pazartesi olarak net öğreniriz diye düşünüyorum . Rüyamda da hep erkek gördüm erkek bebek hissettim. Allahım hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin hepimize canım .
Anneadayi_34 25Nisan doğum tarihî ama cinsiyet öğrenemedik hâlâ. Acaba Nisan anneleri olarak bir grup kursak nasıl olur destek oluruz birbirimize 🤗
Efesevim 10 nisanda oğluşumu kucağıma alıcam inşallah yılbaşından sonra hazırlıklara başlıycaz biz odasıydı alışverişiydi sizler bişeyler aldınızmı ben gördükçe alıyorum
Jasminjas Bizim de 20 nisan, daha cinsiyeti öğrenmedik, aranızda mide bulantısı hala çeken var mı benim hala geçmedi ya
Deletedmom0320 Jasminjas ben canım hala devam ediyor. Rennie içiyorum bunun için. Ama sabah uyandığımda kraker yemeden kalkamıyorum
Betul34 Merhaba bende nisan annesi olucam.insallah ama gununu nasil hesapliyorsunuz doktormu soyluyor