nisanurr35 Maşallah ❤️ Allah analı babalı büyütsün. İnsan doğurduktan sonra onca sancının bitip gittiğini görünce şaşırıyor değil mi 😊Ben de 40. Haftalık oldum gün aşırı kontrollerim başlayacak bu hafta. İnşallah kendi kendine başlar doğumum diye bekliyorum. Yoksa 41. de yatışım yapılacak. Oğlum bekletmemişti hemen gelmişti bu kız çok nazlı çıktı ya 🙈