nisanurr35 gözlerim dolu dolu okudum... ve her anınızı gözümde canlandırdım.. gülücük koyduğunuz yerlerde sizinle beraber güldüm özellikle o kadar acı çekerken ‘saçları mı var’ kısmı beni benden aldı 🤭🤭 sağlıkla büyütün oğluşunuzu...
Benim de 12 haftam kaldı eğer zamanından erken gelmezse ve açıkcası zaman ilerledikçe korkuyorum. İnşallah ben de sizin gibi kavuşurum oğluma 🙏