Merhaba , 24+5 haftalığım inanılmaz Sağ böbreğim ağrıyor bende çok dayanmaya çalıştım olmuyor haftalardır ateş titremE kusma. Çekiyorum artık dayanma gücüm kalmadı:( yarın stent takmak için doktora gidicem artık tak diye kaç dk. Sürüyor lokal anestezi acımadı mı ? Ben lokalden korkuyorum komple uyusam ne olur ? Ağrım geçer Mi ? Ölüyorum ağrıdan ateş fazla olmaya başladı