22_07_18 benim iğnem yok. Duphaston, estrofem, corasprin, prednol, progestan. Bunlar var. Hayırlısı artık. Elimizden geleni yaptık yapıyoruz, takdir Rabbimin ☺️
Ananas ve kabak çekirdeğini birazdan yicem. Ceviz de kahvaltıda, ara öğünde normalde de yerim zaten çok severim ☺️ kuruyemiş çeşitlerini çok sevmiyorum ama karışık yemeye çalışıcam şu süreçte.
Allah razı olsun düşüncen için 🤗