22_07_18 evet kesinlikle ılık suyla olması lazım. Ben diğer tüp bebeği 2019 ekimde, 2.sini 2020 ocakta yaptırdım. Hep soğuktu yani bide ankara soğuğu başkadır. Sıcak susuz duş yapamam yazın bile. Ama kışın ılık suyla yapmıştım. Alışıypr insan.
Ben de 4 gün yapmadım diğer ikisinde. Hatta galiba birinde 5 6 gün bile olabilir. Nefret etmiştim kendimden ☺️ bunda da 4 gün beklerim sanırım. Bu sabah gitmeden duş aldım bilerek 4 gün götürsün diye ☺️