1 embriyo transfer edildi. 8 hücreliymiş sağlıklıymış. 1 tane daha vardı aslında ama o hızlı bölünüyormuş. 5 güne ilerlerse dondurmak için arayacaklar. Ama hızlı bölünmesi olumsuz olurmuş büyük ihtimal. İlk defa 1 transfer oldu. Hayırlısı olur inşallah 20 dk önce çıktım transferden. Yine kendimi serbest bırakmam zor oldu idrara sıkışık olmak çok sıkıntı☺️