22_07_18 Allah razı olsun zamanını verip ayrıntılı anlatmışsın 🤗 benim bu 3.deneme. Diğer 2sinde de hep 3.günde kaldı embriyolar. İlkinde 7 yumurta toplandı, 2.de 9, bunda 5. Ama hep bir A kalite bir de orta kalite oluştu. İkisi de transfer edildi ama tutmadı 2 tedavimde. Yarın da yine 2sini de isteyeceğim. Tamamen nasip. Keşke benim de annem benimle aynı şehirde olsa. Herşeyi kendim yapıyorum. Eşim yıllık izinde ama yemekten hiç anlamaz. Ne yapıcam bilmiyorum. Allah yardımcımız olsun hepimizin. Hayırlısıysa eğer bizim de pozitifle sonuçlanır tedavimiz inşallah 🤲 4.5 yıllık evliyim, 2 yıldır çocuk istiyoruz. Ama son 1 yılda 3.tüp bebek tedavimiz bu. Epey yorucu oldu ama evlada değer. Yer gök dua hakikaten. Tıp bir yere kadar.
İnşallah sağlık haberleri alırsın sen de gönüldaş arkadaşım. Tek çift farketmiyor. Rabbim sağlıkla ilerletsin gebeliğini, sağlıkla kavuş inşallah 🤗🤲