SecilM herşeyin hayırlısı olsun hakkınızda, dualarım sizinle🙏 burada da sigortamiz 3. Ye kadar karşılıyordu, o stresi bilirim malesef. bizde problem eşimden kaynakliydi, ilk teşhis konulduğunda eski doktorumuz tüp bebek bile denemenize gerek yok paranızı sokağa atarsınız demişti. Bize söyledikleri çok sığ gelmişti ve güven vermemisti. Sonra tüp bebek merkezi ve doktor arastirmalarimizi daha detaylı yapmaya basladik ve doktorumuzu değiştirdik..Demem o ki bu sürecte doktor seçimi, doktorun alanında kendini ne kadar geliştirdigi çok önemli. Tedaviler teknikleri, embriyoloji bilimi sürekli gelişiyor. 3. de neden olmasın, sağlıkla mutlulukla gelsin🙏