SecilM merhaba benim yumurta toplamadan sonra sadece 5 embriyom oluşmuştu ve hepsi de 3. gün embriyosuydu. embriyolarimin sayısı az olduğu için doktorumuz risk almak istemedi, hiç birini 5. güne bekletmedi. 3. gün embriyosu olduğu için çok endiseliydim ya gelismezlerse ya tutunamazlarsa diye..Ilk denemede 2 tane transfer edildi ama maalesef tutunamadilar. Hormon igneleri vs. beni psikolojik olarak çok yormustu. Ikinci denememiz için 1 ay ara verdik ve dondurulmuş embriyolarla yapıldı ve doktorum doğal siklusta denemek istedi, yani hiç bir şekilde hormon almadım. Psikolojik olarak çok daha pozitiftim.. 10. gün dayanamayıp erken test yaptım, sonuç negatifti, eşimle birbirimize sarilip çok ağladık.. 1 saat sonra testi çöpe atmadigim aklıma geldi, atarken gözüm takıldı, çift çizgi vardı.. inanamamıştım. Uzerine kaç tane daha test yaptık, pozitifti sonuç. Tabi sonra kanda da aynı şekilde pozitifi gördük çok şükür 🙏 ama süreç normal gebeliklere göre endişeli tabi kese görünecek mi, kalp atışları olacak mı, ilk 3 ay nasıl geçer, testler vesaire derken hayatımın en endişeli zamanlarını yaşıyorum.. şuan 35. haftamdayim kızıma kavusmama az kaldı inşallah🙏 ama hala duygularim, korkularım çok yoğun.. dilerim isteyen herkese evlat sahibi olmak nasip olur, dualarım sizinle 🙏