barslnftmnr Amin. O kadar haklısınız ki. Benim de 7 yumurtadan sadece 1i döllenmişti. Sonra 4e çıktı ama 2si geç döllenmeymiş onları 5.güne bekleyecekler, sağlıkla ulaşırlarsa dondurmalarını isteyeceğiz. Diğer 2si sağlıklıymış onları bugün transfer etti doktorum 3.gün embriyosu olarak. Allah eğer hayırlı zaman bu zamansa nasip etsin, değilse en hayırlı zamanda sağlıklı vatana millete hayırlı evlat/lar nasip etsin diye dua ediyorum hep. Biz elimizden ne geliyorsa yaptık 9 ay boyunca ameliyat, tedavi vs. Bu aşamalara gelebildik binlerce şükür olsun. Bundan sonrası takdiri ilahi. Olmazsa bi daha deneriz inşallah.
Hala idrak edebilmiş değilim durumu. Yarından itibaren özümsemeye başlayacağım galiba ☺️