Ozqemrt çok haklısınız Allahtan ümit kesilmez. 2 tane transfer etti doktorum. Şimdi yatıyorum. 1.saat dolunca çıkıcaz hastaneden. Bundan sonrası bol dua ile geçecek 😊 siz de sağlıkla kucağınıza alın evladınızı inşallah
Peki kaç yumurta toplanmıştı sizden ve kaç embriyo oluştu?, transfer edilen embriyolar hangi kaliteydi?