Esin25 Kakulimmm canm kafanI hiç karıştırma idrar testiyle bak en gzl eşin hastnede çalışıyomuş git kan ver çıkar ultrsonda bile gözükür adetten bir hafta yda 10 gün gecince ultrsnda görülür dedi doktor
Momof2child 26eylul Son adet tarihim.ADETE GORE BEBEYIM KUCUK GEC DOLLENME SUAN 3 HAFTA 4GUNLUYUZ INSALLAH.RABBIM KUCAGIMIZA ALMAYIDA NASIP ETSIN IDRAR TESTI YAPTIM SORA KAN TESTI VERDIM EN ONEMLISI KANDA OYRENDM
DiplomaliEvHanimi 13ekim son adet tarihim. 30ekimde leke geldi suan bisy yok 13kasimi bekliyorum ins bende bug rupda olurum Happymomda 3+0 gorunuyo
Mrssahin DiplomaliEvHanimi ayyy suan aynı seyleri yasadıgım birini görüyorum🙏🏻 Tugce lekelenme ne akdar sürdü sende?
Kbr2301 Merhaba kızlar benimde sat 1 ekimdi Adetime 3 gün kala idrar testi yaptım silik çizgi çıktı ertesıgun tekrar yaptım daha koyu çıktı. Adetim 1 gün gecıkınce çarşamba aksamı kan verdım beta 346 çıktı doktor ıcın bekleyecegım daha cok ufak. Sata göre 4+4 gorunuyor
Nasippp Esin25 inşallah bu ay nasip olursa benim de temmuZda olucak allahım sağlıklısını hayırlısını nasip etsin 🤲🏻🥰
Kakulimmm Esin25 vermedim canim pazartesi günü verecegim. Eşimin kadin doğumda arkadaşı var onu aradım o panik yapma pazartesi günü bakalim dedi. Hem kan hem ultrasyona. Pazartesiyi bekliyorum. Umarım hicbir aksilik cikmaz
Momof2child Destkar kuzum sana doktor erken dollenmemmi dedi?Egerki Adetle uyusmuyorsa bemce gec dollenme oluyor o bende oyle mesela
Destkar Momof2child arada kasıklarımda ağrı oluyor onun dışında çok bariz bir şey yok.Senin belirtin var mı?