Dmla01 Son adet tarihim 27 Eylül 25 ekimde idar testi pozitif 26 ekimde betahcg 82 28 ekimde betahcg 221 Cuma günü saglık ocagında kan verdim pazartesi günü sonuc alıcam suan 5+1 görünüyor 🤲🧿
Kubussce Merve6475 maşallah sizin postunuzu takip ediyordum ve çok sevindim rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰
Nurtenalici Kızlar selam 👋 Benimde en son 12 Eylül adet tarihim ama, 7 ekimde yumurtlamam oldu bir daha da adet olmadım. 2 hafta önce öğrendim hamile olduğumu, beta 27 ile öğrendim henüz çok yeniyiz, bugün ilk kez keseyi gördük 😊doktorum bebeği görmeden haftasını söylemiyor 😁
DiplomaliEvHanimi Kizlar 30ekimde leke geldi ya mesela o yerlesme kanamasiysa 13kasim adet gunum ne zaman belli olur hamilelik?
Mrssahin DiplomaliEvHanimi aramızda 3gün var benim sonadettarihi 16sı. Ama lekelenme bende 1inde basladı hala var 😣
Nurtenalici Momof2child kasıklarımda bıçak saplanır gibi bir ağrı oluyor ara ara , göğüslerim çok hassas ve gergin. Bazende uyku halim oluyor.Bulantılar için falan erken dedi bugün doktorum. Başka bir belirtim yok canım
Destkar Momof2child arada kasıklarımda ağrı oluyor onun dışında çok bariz bir şey yok.Senin belirtin var mı?
Temmuz5 Kızlar ben 4+6yım 👼🏼 Şu an çok erken olduğu için ulturasondan değil içerden gördük bebeğimizin kesesini 🙏🏻 Bende şu anda fazlaca uyku hali ve göğüste ağrı hassasiyet var sizde nasıl durumlar 🤰🏻
Buse0911 Temmuz5 bendede uyku cok fazla canm birde adet arasi gbi kasitlarda agri bugunde sag gogusmde batma basladi