MrsAkkurt Tubanasli Benim herseyim gayet iyiydi artık son gunlerim olduğu için bebek herşeyi somurmus dedi doktor 😊 oyuzden takviye olarak iğne dedi ama bende çok kararsız kaldım işte q
Deletedmom2224 Tubanasli daha ilk iğneyi vuruldum 2 hafta sonra filan test yaptıracağım ama iğne daha etkili bi sorun derim doktorunuza
gamzosgamzos Tubanasli tadi hafif tatlimsi kotu degil seker gibi 10 gun sonra tahlil yaptiricam yine bakalim etkisi olmusmu ☺
Tazeanne0134 Tubanasli anladım şöyle başka ilaç versin ya da iğne benim baştan beri var ama ben hiç kullanmadım 🤷🏻♀️
Tubanasli Tazeanne0134 Niye kullanmadın ki 🤗 Ya daha da düştüyse değerlerin bi daha kan tahlili yaptır istersen
Arzumworld Tubanasli b12 sanirim bende de var pazartesi doktoruma sorucam ama belirtileri tam olarak nedir
Tubanasli Seymanur0707 Yesen bile bebek de beslendiğinden yeterli olmadı bana o yüzden mecbur takviye
Tazeanne0134 Tubanasli daha dün yaptırdım sağlık ocağında c.tesi Adana'ya gidecez 2 hafta sonra kontrolüm var tekrardan o zaman söylerim doktoruma
Tubanasli Girlmom 192 çıktı benimde canım referans aralığının altında. Eksikliğini hissediyorum bende