Tubanasli Benimde b12 eksikliğim kansızlığım var dodex iğnesi vuruluyorum her gün 5 taneydi o bitti hafta da bi gün 5 tane de öyle oldum yarın son oda sonra ayda bi var 5 tane de onu vurulcam doktor devam et iğnelere dedi kan değerlerim düşük çıkıyor . 1 hafta arayla iki kere de damar yoluyla kan yapıcı serum taktılar . Demir ilacı da kullandm daha önce gyno ferro sanol diye kapsül şeklinde haplar pek etki etmiyor iğne kullaniyorum