Tubanasli Kan tahlilinde B12 eksikliği çıktı. Kullandığınız ilaç var mı? Eksikliğinin çoğu belirtilerini yaşıyorum. Aynı durumda olan var mı? Ne ilacı kullanıyorsunuz? Fikirlerinizi söyler misiniz 🤗
Songultombul123 Tubanasli canim ilaci doktorun verir zaten.ben ilac kullandim mesela duzelmedi doktorum igne verdi onla duzeldi
MrsAkkurt Tubanasli Benimde eksik doktorum haftada bir iğne vurulman lazım dedi ama bende çok kararsız kaldım kullananlar igneyi bırakınca yine eski duruma geri dönüşümün olduğunu söylüyor oyuzden ne yapsam diye düşünüyorum 😐
Seymanur0707 Tubanasli benimde hep düşük malesef önce 5 tane iğne vermişti kullandım bitti sonra yine düştü 10 tane verdi onları kullanıyorum 2-3 tane kaldı 🤷🏼♀️
Tubanasli Songultombul123 Ben benexol kullanıyordum faydasını görmedim normal değerlerin altında şimdi de bir tane daha ilaç vermedi olmadı iğne isteyeceğim.
Sgoze Canım benmde düşük çıktı doktor bana kırmızı et ye bol bol dedi ama ben yiyemiyorum hamileliğimden beri etten tiksiniyorum 😞😞😞
Tubanasli Sgoze Bana da kırmızı et ye dedi doktorum. Yemeye çalışıyorum ama bebekte beslendiğinden etkisi az oluyor iğne iyi diyorlar
Tubanasli MrsAkkurt İğne haptan daha iyi olur bence canım . Hatta ben de iğne istemeyi düşünüyorum. Hapın etkisini göremedim pek canım
Deletedmom2224 Tubanasli en düşük 127 çıkması gereken değerim 116 cıktı haftada bir monovit12 iğne vuruluyorum. Doktor size bir şey vermedi mi
gamzosgamzos Benimde asiri dusuk 50 cikti ama doktor ignenin icerigine guvenmiyorum dedi dil altı b12 ilacı verdi b12 plus diye dil altindaki damarlar hizli cekiyormus ilacı oyle aciklama yapmisti
Dilaemrh Tubanasli dahiliyeye gitmiştim b12 düşük çıktı o benexon diye bi ilaç yazmış kullanmadım hamilelikte kullanmayınız yazıyor diye. Kendi doktorum boost b12 sprey önerdi onu alcam. Unutkanlık oluyor bu ara 😒
Tubanasli Dilaemrh Aynen benim de öyle kuzum. Unutkanlık, saç dökülmesi, halsizlik yorgunluk var. İnşallah faydasını görürsün canım
MrsAkkurt Tubanasli Benim herseyim gayet iyiydi artık son gunlerim olduğu için bebek herşeyi somurmus dedi doktor 😊 oyuzden takviye olarak iğne dedi ama bende çok kararsız kaldım işte q
Tazeanne0134 Tubanasli anladım şöyle başka ilaç versin ya da iğne benim baştan beri var ama ben hiç kullanmadım 🤷🏻♀️
Deletedmom2224 Tubanasli daha ilk iğneyi vuruldum 2 hafta sonra filan test yaptıracağım ama iğne daha etkili bi sorun derim doktorunuza
gamzosgamzos Tubanasli tadi hafif tatlimsi kotu degil seker gibi 10 gun sonra tahlil yaptiricam yine bakalim etkisi olmusmu ☺