Alarasel 43_43 cnm başka vitamnlere geç daha iyi içeriği olan bn beğenmiyrm decaviti hem içimi hoş drğil hemde daha iyi vitamnler var drna danışarak alablrsn 🤗
Denden1 43_43 valla canım bende hap yutamam ama kırıp yutuyorum hiç yutmamaktan iyiydir bence sağlıklı olup olmamasını düşünme toz halinde içmediğin sürece bir sorun yok
43_43 Denden1 dogru diyorsun canım ben denedim her türlü olmadı toz haline getirmek zararlı diye yapmadım bakalım artık damlası varmış onu sorucam 😘
Esindilos 43_43 merhaba hap bende suyla yutamam hayatta ben çözümü yedıgım lokmayı tam yutmaya hazırken hapı agzıma alıyorum cıgnemeden lokmayla yutuyorum genelde recel yada bır meyve ıle başka türlü ıcemrm asla böyle dene bırde
43_43 Esindilos allah razı olsun canım ben sen gibi yapamadım azıcık paniğim olmadı yani senin adına sevindim bende artık başka çare bakıcam 😘😘
MehtapSevim 43_43 bende ilk defa folik asit içtim hap olarak gerçekten bu yaşıma kadar hiç hap yutamadım küçücük folik asiti yutarken bile boğulacak gibi hissediyordum 😅 ona alıştım başka da ilaç vermedi zaten doktorum bide Demir kan ilacı vermişti yutamadığımı söyleyince küçük şurup şeklinde 10adet paketli bir ilaç verdi sizde yutamadığınızı söyleyin onunla eş değer bir şey verebilir
43_43 MehtapSevim ah canım Aynıyız gerçekten benim doktorum hap tutamıyorum diyorum o hala veriyor bende alıyorum yutamıyorum param boşa gidiyor 😁pek ciddiye almaıyorsan hap olayını sanırım ama artık daha net anlatacağım o zaman belki anlar beni 😁yorumun beni rahatlattı
43_43 Ecrimmihran senin adına çok sevindim rabbim sağlıklı kucağına almayı nasip etsin inşallah benimde sonum öyle olur canım 🙏🏻
43_43 Esraaydn21 😁😁evettt yutamayan biri için imkansız bir ilaç bende ablan gibi doktoruma söyleyeceğim damlayı 😘
43_43 Leylus canım cidden denedim ölümden döndüm nefes almadım kalp atışımı ağzımda hissettim uzun bir süre nede zor aldım kendime bile gelemedim 2 ye böldüğüm halde sen ne güzel alışmışın ben zaten korkak birisiyim bu yaşadığım son olaydan sonra da bir daha denemek zor damlasını isteyeceğim 😘teşekkür ederim
aslimutlu1 43_43 bendede aynısı var. Yutamıyorum , ne yaparsam yapim. Hbirseyde kullanmıyorum . Bi problem de yok .
43_43 aslimutlu1 benimde sen gibi canım Boğaz’ıma bile baktırdım ben zamanımda sorun mu var diye birşey çıkmadı doktor psikolojik dedi katılıyorum bunu düzeltemiyorum denedim olmadı 😂😂😂
aslimutlu1 43_43 ya benim daha önceden böyle birseyim yoktu . Lisedeyden aspirin içim demiştim , bogazıma yapıstı ölümden döndüm . Sonradan da kaldı yutamıyorum . Doktorum yemege kat ez dedi . Midem bulandı . 29+4 günlükte hamileyim sıkıntımız yok .
43_43 Esraaydn21 ben şooooooook oldum hapı görünce esracım 😁😁😁hap yutamayan biri olarak malesef yutamıyorum pazartesi doktoruma durumumun ciddiyetini anlatacağım bakalım hayırlısı 🙏🏻