43_43 maalesef bendede var o sorun psikolojik bir şey. Normalde hastalıkta bile ilaç tutamaz şurup içerdim ama bebeğim için mecbur kalınca. Bende decavit kullanıyorum aslında korkudan bir ay icmedim hapı ama değerlerim çok düşük çıkınca mecbur kaldım. Hem bebek hem de kendi sağlığımız için önemli. İkiye bölünce icilmiyor gerçekten bol suyla bütün yut sonrasında mide bulantısı için meyve suyu hazır olsun yaninda üstüne onu iç iyi geliyor ama gece yatarken içmeni tavsiye ederim canım