43_43 cnm ben oglumda folik asit disnda hcbir ilac takwiyesi hatta dusuk kanm wardi kan ilaclarmi bile kullanmadim cok sulur sapagsaglikli we gayet guzel bi kiloyla dogdu , kizimda da suan her turlu yazilan ilaci kullaniyorm cnku oglmda beslenmem asiri iyiydi bu gebeligmd pek yetrli beslenmiorm canm istemior midem bulaniyor o yuzdn ilaclarmi ihmal etmiyorum yani demek istedigm her turlu saglikli besleniorsan bence kndini zorlama