F_NUR_K-S 43_43 Ben küçükken yutamazdım annem (sürülebilen nutella, torku bana da gibi) çikolataya sarıyordu hem çok çabuk kayıyordu boğazımdan hem de tatlıydı öylr öyle alıştım
43_43 F_NUR_K-S ay ne güzel yapmış annen 👏🏻Canım ben hep kaçtım haptan yaşım 30 hiç yutmadım sadece hamile kalınca folik ilk hapım 😁bende keşke sen gibi alışmış olsaydım
43_43 Mucize_istiyorum22 evet vitamin çok önemli bir hap sanırım doktor bana şurubu da yok dedi bakalım yine ciddiyetimi anlatılan inşallah başka benzeri vardır 🙏🏻
F_NUR_K-S 43_43 Eşim de 28 yaşında hala tutamıyor 😄 Çıldırıyordum nasıl yapamazsın diye ama alıştım şimdiden sonra en azından çok mecbur kaldığınızda bu yöntem işe yarayabilir :)) Tabi Rabbim hap kullanmak zorunda bırakmasın hiç bir zaman
Mucize_istiyorum22 43_43 gebelikte önemli canım hatta aile hekimim doğumdan sonrada kalanını kullan demişti kullanmıştım
43_43 Mucize_istiyorum22 öyleymiş canım bende inşallah damlasını isteyeceğim doğumdan sonra kullanırım
istanbullugelin_ 43_43 Bende decavit kullanıyorum su ile birlikte yutuyorum direkt bende yutamam, önce ağzıma alıyorum sonra suyla yutuyorum onu. Normal olan bu şekilde ama hiç hap kullanmadım dediğiniz için bilmediğinizi düşünüp bu bilgiyi verdim 😀
43_43 istanbullugelin_ 😁😁😁yorumun için teşekkür ederim evet hap hiç yutmadım ama nasıl yutacağımı sağolsun eşim anlattı ama ben yapamıyorum hap geçmiyor değişik geliyor size ama inanın zor bir durum 😂
43_43 istanbullugelin_ neler denedim olmuyor ben hayatımda hiç hap yutmadım ilk hapım folik asit o derece düşün yaşayan bilir bunu canım zor bir durum düşmanıma bile vermesin rabbim 🙏🏻
Nurvec 43_43 canim o bebegin sagligi icin herseyi yapmak zorundasn bana folik asit ilaci dokunuyordu uyku yapiyordu bas agrisi mide bulantisi yapiyordu ona ragmen yedim
Yenianne65 Cokokuyan_dorukusunannesi48 büyük diye yutamıyor sanırım bende kullanıyorum boyut olarak zor yutuluyor gerçekten
Buse62 43_43 bende onu içemedim doktorum meyve sebzeden almaya çalış dedi vitamini bide o vitaminin damla şekli de var diye de duydum ama Bi araştır istersen bide o hap kilo aldırıyor diye duydum erken doğuma sebep oluyormuş öyle okumuştum
43_43 Buse62 yaa anladım canım benim hiç bir fikrim yok bende pazartesi doktoruma söyleyeceğim damlayı eğer yoksa da bende En gibi sağlıklı beslenicem allah razı olsun