Elo78 yüksek riskli gebeliğim var hamileliğimi ogrendigimden beri doktorum her hafta kontrole çağırıyor 7 aylık olduk hala her hafta gidiyoruz kontrole. Doktorunuz biraz umursamamış sanki. Doktor secimi çok önemli içinizi rahatlatan size güven veren, tecrübeli, bilgili hem doktor olarak hem insan olarak kaliteli bir doktor seçimi yapın yoksa böyle size zehir olur. Riskli gebelikte insan zaten evhamlı oluyor o yüzden bunlar çok önemli.