Elo78 benim 6 haftayken kesemi görmüştü, 8 haftada kalp atışını duyduk canım. Sonrasında 2 kez kanamam oldu ilaç verdi ve hep ilgilendi sağolsun. Her istediğimde ulastım. Başım ağrısa ona danısıyorum. Ben 24 haftalıgım şu an. İkili test detaylı ultrason seker yükleme hepsini resul hoca yaptı. Detaylı ultrasonımuzda sorun cıktı, kafatası kücüklüğü. Onda o kadar yıkıldım ki. Ama arayıp ilgilendi erkenden cagırdı, sen cok huzursuz oldun endişelendin ama bende senin kadar endişelendim o yuzden erken cağırdım dedi. Bana ilk defa bi doktor benim cocugumu benim kadar düşünüyo hissi verdi. O yuzden güvenebilirsin dedim canım.