deleted638 Elo78 merhaba benimde riskli gebelik takibim var bı erken doğumun üstüne iki düşüğüm oldu büyük ihtimalle doktorunuz ilac tedavisine başlamıştır zaten benimde iki hafta sonrasına çağırmıştı kalp atımı o zamana anca oluşur diye..
Semiha89 Elo78 gecmiş olsun. Kan sulandırıcı iğne basladı mı? Keseyi gördü mü? Bence kalp atısı için en azından bir özele gidin ben yarın gidecem 6+3 olmus oluyorum.
Elo78 Sedanur_2534 canım o beta değeri ile kese gözükmeliydi Bikaç gün sonra yüne git bence muayeneye
Ecrinbzkrt Semiha89 Merhaba! Bende haftaya öle olucam carsamba randevum inş bende duyarım duyarsanız yazar mısınız o haftalarda duyuluyormu kı☺️
Semiha89 Sedanur_2534 geç döllenme olmus olabilir belki bilgi amaclı ben 5+3 de gördüm ancak benim erken yumurtladım öyle düşünüyorum.
Ecrinbzkrt Sedanur_2534 cnm olabılır belki ama inş öle bırsey yokturda bı daha gıttıgınde gorebılısın🤲🏻
Elo78 Sedanur_2534 inşallah inşallah sende bana dua eder misin nolurrrr sağlıkla kucağınıza alalım inşallah aminnnnnnn hepimiz
Sedanur_2534 Elo78 Amiiiinnn🤲🤲🤲Tüm EVLAT sahibi olmak isteyen anneler inş kucaklarına sağ salım evlatlarını alırlar. İçlerinde de bizler1🤲
Semiha89 Elo78 kalp atısını duydum canım elhamdülillah mutluyum. Inşallah kucağımıza alırız bebeklerimizi
Ecrinbzkrt Semiha89 hyr daha yenı dıe gıtmedım gorunmeZdı cunku 4.haftamda ogrendım hamıle oldugumu bekledım bu yuzden
Deletedmom2224 Elo78 normal gebeler ayda bir cagiriliyor doktorunuz gayet normal bir sürede çağırmış. Bende riskli gebeyim 2 haftada bir gidiyorum bazen şikayetim olunca haftada bir gidiyorum ama genelde 2 haftada bir cagiriliyorum