Dilek1661 benim doktorumda aynısını söyledi renkli de bakıyor her gittiğim de bende yaptırmadım doktorum da gerek yok çünkü yine bu cihazla bakılacak farklı bişey yok dedi. Benim bi tanıdığım bütün testleri yaptırdı ikili üçlü ayrıntılı özele gitti devlete gitti yani yapılması gereken herşeyi yaptılar ve hiç birinde bir tek sorun bile çıkmadı takii doğana kadar doğduğunda bebeğin yutkunma işlevi gelişmemiş kuvezde yattı ağzında boruyla yaşıyor şuan anne sütünü direk sağıp öyle veriyorlar ve bu uzun sürebilirmiş ayaklarında sıkıntı varmış meğer alçıya aldılar kafasında sıkıntı varmış görememişler falan allah biliyor herşeyi olacağı varsa da oluyor yani. Allah herkese sağ sağlim bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻