Dilek1661 detaylını doktorun yapmış zaten anlamadığı bişey olunca perinatologa gönderiyor. Benim de kadın doğum uzmanım yaptı herşeyine baktı iki hafta arayla gittim. Ben soru. Yok diyorum yine de içi. Rahat etsin dersen perinatologa git dedi bende gitmedim