Yzeze tubizm biz de cok begendik. Tinisi da hos anlami da bence. Ben Biraz cevremdeki yorumlardan etkileniyorum 😕 Olumsuz yorum yapip begenmediklerinde demoralize oluyorum hemen🤷♀️😄
tubizm Yzeze bize cok karisan oldu canim hic kulak asmadik. cevaplarini da verdik. basta kendi sulalem cok karıştı kime neyse
Yzeze abilgili Aras Ege çok güzelmiş☺️ İki isimlerde hangisi kullanılıyor acaba resmiyette , ilk isim mi ikinci isim mi acaba . Öyle bir kural var mı ki. Normalde istediğini kullanır tabi ama resmî olarak merak ettim. Eşimde iki isim istiyor hep🤷♀️☺️
abilgili Yzeze öğretmenim, genelde birçok öğrencime soruyorum seslenirken hangisini tercih ediyor diye, çocuk büyüyünce kendi seçiyor biraz da, ama Ege kısa olduğu için biz ikisini birleştirip iki ismiyle de seslenebiliriz diye düşündük🤔
Fey Yzeze resmiyette 2. İsim kullanılır. Ama çocuğa alıştırırsanız iki isimde ısrar eder herkes alışır. Ahmet Mirza oğlumun adı okulda Ahmet Mirza diyorlar. Adın ne diye sorulunca Ahmet Mirza diyor ben ikisini kullanıyorum diyor
Aysgl_trl_trn Erkek olursa kayınbabamında Babamın da ismi Mehmet. ☺️ Mehmet Ahlas koymayı düşünüyoruz. Bu arada 16+2 haftalık hamileyim. Daha öğrenemedim 💓 göstermiyor yavrum 🥰🤗
Yzeze Mucizebenimle bence Kaan 😊 Kaan ismini ben de çok düşündüm ama Kaan mı Kağan mı diye sıkıntı yaşar mı diye emin olamadım. Hala aklımda olan isimlerden
Mucizebenimle Yzeze işte sıkıntı o. Hep açıklama yapmak zorunda kalacak yumuşak g yok diye. Zorluk yaşamasını istemiyorum bu yüzden kararsızlık yaşıyorum. Yoksa anlamı da çok güzel. Tam erkek ismi
Yzeze Mucizebenimle kesinlikle katılıyorum. Çok güzel bir isim, biz de çok düşündük, ama evet zorluk yaşayabilir sanki.
Burcin57 Merhaba Kizzlaar Ben daha yeni Hamileyim. Mirac cok hosuma gidiyor veya Yigit Alp ve Kuzey ❤️
Yzeze Happymamizmir Ben Artun’u hiç duymamıştım. ağırbaşlı ciddi onurlu anlamına geliyorumuş. Çok güzelmiş ☺️