Zeyzeyn Yzeze Muhammed Yavuz koyacagiz nasipse. Yavuz Selime karar kılmıştık ama ben Muhammed olsun basi istedim 😇
Yzeze Happymamizmir Ben Artun’u hiç duymamıştım. ağırbaşlı ciddi onurlu anlamına geliyorumuş. Çok güzelmiş ☺️
abilgili Yzeze öğretmenim, genelde birçok öğrencime soruyorum seslenirken hangisini tercih ediyor diye, çocuk büyüyünce kendi seçiyor biraz da, ama Ege kısa olduğu için biz ikisini birleştirip iki ismiyle de seslenebiliriz diye düşündük🤔
Yzeze abilgili evet Aras Ege ikisi birlikte kullanılabilir . Eşimin de iki ismi var, uzun olduğundan birini kullanıyor. Halinden gayet memnun😄Hatta iki isim koyalım bebeğe de diyor, bir zorluk yaşamamış bu anlamda ☺️
Fey Yzeze resmiyette 2. İsim kullanılır. Ama çocuğa alıştırırsanız iki isimde ısrar eder herkes alışır. Ahmet Mirza oğlumun adı okulda Ahmet Mirza diyorlar. Adın ne diye sorulunca Ahmet Mirza diyor ben ikisini kullanıyorum diyor