Badevehande Anne yanı veya sepet beşik almayı düşünüyorum şimdilik çünkü eşim yurt dışında olduğu için evimde kalamıyorum annemdeyim sürekli yatıyorum erken doğum riskine karşı ama evimde kalıyo olsam muhtemelen anne yanı yaptırırdım 🙆♀️😂 bebek arabasını pusetli almayı düşünüyorum o da evet nerden baksan 1200 falandır 🤷♀️ 450 ile alışverişi bitirmek büyük başarı benim hastane çıkışı, anı defteri ve kapı süsü 450 yapıyor anca çok mu pahalı olmuş bilemedim çevremde de tecrübeli kimse yok ki 😂🤷♀️