Sibl8 daha bir çorap dahi almadık 😄 cinsiyeti haftaya belli olacak inşallah sonra da ailemin yanına istanbula gideceğim bütün alışverişimi orda yapacağım. Beşiği yeğenlerimden birinin çok yeni bir tane var onu alacağız. Kıyafetler yine cinsiyete göre hangisi olursa montlar ayakkabılar elbiseler va ınları da alacağız geri kalan büyün zıbındır çoraptır onları pazara gideceğim hepsini oradan alacağım üsküdarda cuma pazarında çok güzel bir yer var kaliteli hemde ordan alacağız. İnşallah. Battaniyelerini ağız bezlerini örtülerini hepsini kendim dikeceğim kumaşlarını alıp Allah nasib ederse. Gerisini de anneler örecek ☺️Onun dışında göğüs ürünleri makineler vs onları avent alacağım sanırım en çok para onlara gidecek. Yatak odası almayacağım çok saçma buluyorum. Tek kişilik güzel başlıklı bir yatağımız var bir yaşından sonra orada yatar etrafına koruma yaptıracağız. Birde dolap alırız en fazla 3-4 kapılı yeterde artar bile. Birde arabası var onu da çevremizde doğum yapmış ve bebeğini büyütmüş çok insan var eğer olursa onlardan alacağız. Yani demem o ki yeni ve gereksiz çoğu şeyi almayı düşünmüyorum. Şahsi şeyleri alacağım. Onun dışı akrabaların dostların ürünleri.