Tugbaliya 10 tl eksiği değil 10 tlye biberon ezikte var 100e de var her sekilde var yani sen 450 ede bebek dogurursun milyarlarlarda yetmez , komik olan bunlardan haberiniz yokmus gibi davranmaniz dışarda ne yokluk çeken insanlar var , bende onu diyorum emzirme yastığı vs şeyleri tercih meselesi olmazsa olmaz değil ,herkes oda yapmıyor bebek arabasi almıyor yaşamak için gerekli de değil zaten.