Badevehande gurcem çokta uçmadım ha belli markalar yani civil felan iki kanat fon perde aldım 400 lira daha ilk taksitini yeni ödedim 😂
gurcem Badevehande Bızımde oyle helekı dolap sıfonyer almayı dusunuyorum almıskende buyuk olsun dedım bır dolap bır sofonyer 5000 tl canım dogtasta begendım valla oyle bebek odası falan yapmıcam dırek normal oda kurayım dedım😻 yok yanı oyle 300 400 😂 bınler havalarda ucusuyor
Biyolog Tugbaliya canım açıkcası bende 430 tl ye tamamladım ebebekten. Hediyelerde oldu emzik biberon vs. Mesela emzirme yastığı almadım, göğüs pompası almadim yani tamamen acil ve en temel şeyleri almaya çalıştım. Tabiki gerekli olduğunda alacağım🤷♀️
rukiye-02 Badevehande salı yada çarşambaya doğum var hala rezene çayım ve pişik kremim eksik 😅 eksik asla bitmiyor ya birde canım sen kundak aldın mı ben alsam mı çok kararsızım
Esra29 Vla bnim besik bebk arabasi puset hamak fln var onlar dsinda kiyafet nevresim takimi kndime pijama puset ortusu fln ivir zivir vs.700tl ayirdim dha alsvers yapmadim ins.yeter😄
Badevehande 35ilknur35 bazıları organik oluyor hastane çıkışı ondan öyle pahalıdır canım ama genelde böyle yani bebek cildi çok hassas😢
Zekiyegn ilknur52 izmit merkezde belsa avm ye yakın bi magaza Özdeller Bebe Karabaş, İkizli Çeşme Sk. No:10, 41040 İzmit/Kocaeli https://maps.app.goo.gl/HbE8wxhFQvNZy4Wj7
Gulsahf Badevehande organik olsada olmasada 450 tlye tamamlamak imkansız 10 bine yakın para harcadım hala bitmedi ıvırı zıvırı hepsını bende eminönünden aldım organiğe filan bakmadım ama anlamadım ben yanlış mı yaptım naptım nereye gitti bu paralar 😁
35ilknur35 Badevehande evdeki hesap çarşıya uymuyor bizim çoğu bitti sayılır ama baya masraflı oluyormuş onu anladım
Sibl8 Gulsahf 6 bin den 10 bine cıktı siz ne alıyorsunuz ya en fazla hepsi kıyafet hepsi 500 tutar digerleride 1 buçuk milyar felan 🤣 yâda 2
Badevehande Gulsahf ilk çocuksa hele aşırı masraflı ya 😂 bide anne ihtiaçlarıda var içinde al al bitmez😂😂
gurcem Gulsahf katılıyorummsıze bır oda takımı 6000lerde zaten ben anlamadım 300e nasıl alısverısı bıtırıyorlar bızım aldıgımız bır emzık 50tl
Natlus Sibl8 Bebek arabsindan tut camasrlarindan tut dolabina besigine kadar 4.700 buldu 😅 hemde oda takimi almadgim halde. Parca parca dizdgim halde. Helal olsun size 450 yr tamamladysaniz😊
Gulsahf Badevehande aynen canım ilk çocuk valla daha gözümün kalıp yeter artık diye kendime kızdıgım oluyor ama almasakta olmuyor 😁😁
Badevehande 35ilknur35 bitti diyorum hediye gelir diye çokta almayim diyorum ama yok illa birşey çıkıyor
Belindaa Badevehande Bebek arabası ve beşik dışında alışverişi bitirmiş haliyle hesapladım 3 bin yalnızca temel ihtiyaçlarını karşılıyor ben nerde hata yapıyorum acaba diye düşünüyorum 😂🤦♀️
35ilknur35 Badevehande bitmiyor ki gerçekten ama sanırım çoğu ikinci çocuğa saklanır göğüs pompası bir kere alınır diye düşünüyorum
Badevehande rukiye-02 almadım yapmıycam kundak canım yaparsam yarım kundak müslin örtüyle yaparım kuzum☺️ Kız resmen hamilelikten anneliğe terfi yapıyorsun deneyimlerini bana anlatırsın artık rukiş❤️
rukiye-02 Badevehande hiç sorma bende şoktayım inanamıyorum dün de baya ağladım eşim zor sakinleştirdi ya yapamazsam bakamazsam diye 😬 anlatırım tabi canım bakalım minik sincabım nasıl olacak 🥰bende Müslin aldım da o yeter heralde ya çok kararsız kaldım yine de sorayım dedim