Meryemaaa şu an iyi. Normal doğum olsa şöyle 39 haftaları görse kilosunu dert etmeyeceğim ama benim mecburi sezaryen olacak. Bu kilosunun üstüne 3 haftada ne alırsa. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin yapacak bir şey yok. Erken doğma ihtimaline karşı risk alamıyoruz o yüzden 38+0’da gelecek kızım.