Irem1317 Ahorha bende 35 de gittim 2230gr dı kilosu. Doktor küçük bi bebek olacak dedi. Sağlıklı olsunlarda🙏🏻
Ahorha Irem1317 Bana hiç öyle demedigayet iyi dedi 🤔 Ama mantık olarak artık her hafta ortalama 250 gr alsa 36 37 38 3 kilo oluyor zaten Normal doğum istiyorum zaten kısmet olursa Birde Bu hafta muz ve yumurta yemeye dikkat ettim bakalım 3 olur inşallah
Irem1317 36+1 olduk. Normal doğum tarihi 28 kasım gözüküyor. Zaman yaklaştıkça insan bir an önce doğsun istiyor.😍 henüz doğum şekli ile ilgili doktorumla konuşmadık. En son gittiğimde hafta da 50gr almıştı. Bilmiyorum sezeryan mı önerecek doktorum. Pazartesi randevum var belli olur heralde. Sağlıkla doğup büyüsünler inşallah 🤲🏻
Asli22irm Badevehande 2 3 gün biraz idrar yaparken yanma oluyor tam üzerine oturtamıyorsun sandalye de ama sonra 1 hafta içinde dikişler düştü fark etmedim bile
Badevehande Asli22irm ay ne güzel ❤️ Bazıları öyle bir anlatıyorki normal doğumu yok iç dış 20 dikiş 2 ay oturtamadım felan korkuyorum
Senemunlu Yumuduk tahris edicek der3ceye geldim sonra pes ettm 😁😁 tutuyorm kendimi . Insan merk ediyor ya sabirsizlaniyor iste. Artk son demler
Sdemirel Asli22irm 38+0 pazartesi kavuşuyoruz oğlumla nasipse 🙈kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor bazen 🤗
Krdlnyldzn7 Asli22irm geçmiyor günler , 11 günümüz kaldı doktorun verdiği Doğum tarihine , ama bekliyoruz tabi bugün yarın diye 38 deyiz 🙏🏼☺️ Sağlıkla gelsinler inşallah
Zeynep_adem58 Krdlnyldzn7 ayniyiz seninle son 11 gun ama ne zmn gelecek bilmiyorum Rabbim saglikla kucagimiza almayi nasip etsin insallah
Asli22irm Delal123 Evt canm çok faydası oldu sancılarım geldiğinde kaynanam onu suya koydu o açıldıkça benm sancım da arttı açılmam oldu ama bebek doğar doğmaz onu Sudan çıkartın yoksa kanaman durmaz o suyu sa basılmayan bi toprağa dökün canm
_tugce BiDunyaMutluluk doğumunuz kaçıncı haftada olmuş oldu bide sadece solunum içinmi yanınıza vermdiler bilgi verebilir misin bende 35 haftalığım ve sancılarım cıktı doktorum bekletmeye çalışıyor ama durcak gbi degl heran dogum olabilir dedi
Badevehande Pinar29 kayınvalidem çok istedi de ben ikra koymadım 🙈 bade olacak benimde Hande benle uyumlu olmasını istedim 😇 kaynanam ikra bade diyor hatta 😂