Delal123 Allah hepimizin yardımcısı olsun. Kızlar birşey sormak istiyorum. Meryem ana otunu daha önce kullanan var mı
Panikanne Son 14 gun kaldı ve birden afedersiniz sabaha yakın ishal başladı doğum belirtisi olabilir diye formlar var son haftalarda vücut kendini temizliyormus aranızda yaşayan var mi
Meryemaaa Demirleblebi bende o zamana kadar beklicegini bilsem bekleim de içimden bir ses erken gelcek diyor ☺️ Bebeğinizin kilosu ne kadar bu arada ,
Berdogan 5 kasim sali gunu insallah bende 2. Sezeryanımı olacağım 2. Kızımı kucağıma alacağım 38+1 de
Asli22irm Delal123 Evt canm çok faydası oldu sancılarım geldiğinde kaynanam onu suya koydu o açıldıkça benm sancım da arttı açılmam oldu ama bebek doğar doğmaz onu Sudan çıkartın yoksa kanaman durmaz o suyu sa basılmayan bi toprağa dökün canm
Asli22irm Badevehande 2 3 gün biraz idrar yaparken yanma oluyor tam üzerine oturtamıyorsun sandalye de ama sonra 1 hafta içinde dikişler düştü fark etmedim bile
Busetemel Asli22irm son 12 diyor program ama kızlar gününden erken gelir diyorlar heyecanla bekliyoruz bakalım 😍
Pinar29 Badevehande aynen bide zaten son günler hiç geçmiyor kilo ve ağrıdan haraket edemiyoruz kız mı bebiş erkek mı