MrsAkkurt Asli22irm Uygulama son 14 diyor doktorum Kasımın 21ine kadar vakit var dedi herşey normal gidiyordu ama Sezeryanda dönme ihtimali de var o yüzden son kaç bende bilmiyorum 🙄
Mrydrd Badevehande bende ole son 27 günümüz kaldı nasıpse normal doğum gibi görünüyor 36+1 olduk bebegımın kılosuna doktorum az dedı 33 haftalıkken 2.100 grmdi şuan 2.400 olmş sizce normalmi?
Demirleblebi Senemunlu bende son haftalarda öyle oldum. 😂 sürekli iç çamaşırımı kontrol ediyorum, tuvalet kağıdıyla kontrol ediyorum.
Badevehande Asli22irm ikinci olsa az çok ne yaşıycağımıda bilirim diye düşündüm ama şuan sıfır ya sanki yeni okula başlıycam napacam nasıl gidecek hep zamanla ögrenecek oluşum değişik duygular ❤️❤️
Fatosduzgun55 Demirleblebi bana da bugun iki gün daha öne cekerek net gun 18 kasım sabah 9 verdi...🙈🙈 38+3günlük oluyorum ogün
Demirleblebi Fatosduzgun55 allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. Kaç kilo sizin bebeğiniz. Benim tek kaygım zayıf doğmasından yana.
Fatosduzgun55 Demirleblebi amin inşallah Rabbim hepımıze guzel gunler gostersın🤲🤲 benım bebegım 3hafta önden gıdıyor bende gebelık sekerı var o yuzden sezeryanı erkene cekıp durdu🙈
Asli22irm Badevehande ilk de öyle oluyor ama 2. De de başıma ne geleceği bildiğim için daha çok korkuyorum ;)
Demirleblebi Asli22irm 35+0’da 2800 demişti. 3 haftada kaç kilo alır? Uygulamada haftada 200 gr alır yazıyor, öyle olsa 3400 falan oluyor. Öyle olsa ideali olur zaten ama emin olamadım 3 haftada o kadar olur mu gerçekten?
Deletedmom0019 BEnim 8 inde doktor raNdevum var ozaman netlesicek insallah ama muhtemelen 18 kasima gun vericek yani 17 gun var diyelim 🙇♀️