SelmAlper Bebisss34 aynı gün sezaryen tarihimiz bizimde normalde son 14 gün ama salı günü sezaryenle alınacak oğluşum 🥰😍
Eceyavuz Sedakara agrın var mi benim adet sancim gbi agri ve mide bulantim var ama anlik geliyor gidiyor
Asli22irm Cigdem07 benim 38 haftalık canm şikayetlerimiz aynı :) normal Doğum gün Yok bebek kanal da her an olabilir :)
Asli22irm Demirleblebi Evt benm de öyle nst de sancı Yok güzel çıkıyor ama bel agrısı kaşık agrısı var hep
Ahorha Benimde 40 haftaya göre 29 arkadaşlar 🙏ama en fazla 39 u bekler gibi bebişlerinizin kilosu kaç ben en son 35 de gittim 2100 dedi doktorum az gibi geldi acaba doktorun cihazıyla ilgilimi ondan öncesinde hep önde gidiyordu
Irem1317 Ahorha bende 35 de gittim 2230gr dı kilosu. Doktor küçük bi bebek olacak dedi. Sağlıklı olsunlarda🙏🏻
Senemunlu Asli22irm son 6 🤦♀️ her sabah nisan gelmis midir diye bitirdigim pecetelerin haddi hesabi yok 😁😁dogmdan uzun bir sure tuvalet kagidi gormek istemiorm o derece
Melikesgt Senemunlu benim de son 7, tuvalet kağıdıyla ilişkim aynı o şekil, ve sadece sabah değil rutine bağladım ben 😄
Demirleblebi Senemunlu bende son haftalarda öyle oldum. 😂 sürekli iç çamaşırımı kontrol ediyorum, tuvalet kağıdıyla kontrol ediyorum.
Medinee23 Kasımın ilk annelerinden olacağım nasip kısmetse..Bugün plansız sezeryan a aliniyorum🙈🤲 sağ sağlim kucağıma alırım insallah kizimi