Gizemkara21 Beyzaharun Maşallah para verince öyleler. Ama sanki devlettekilerde aynı şekilde davransa hayatlarından ne eksiliyor ki onca parayı devletten alıyorlar biraz ilgi ne eksiltir ki
Beyzaharun Gizemkara21 evet keşke oyle olsalar ama değiller böyle oluncada ben gitmemeyi tercih ediyorum çünkü gebelik ve doğum en önemli şey . Paradan daha önemli bence
Hlal Sadece acil şeyleri gttgim ozelde yaptırdım idrar testi vs bide renkli ultrason renkli ultrason zaten devlette yok mecbur özelde yaptrrdim
Gizemkara21 Bir şey daha soracağım. Devlette devam etsem ama özelde doğum yapsam olur mu? Yani sonuçta doğuracak doktorun benimle alakalı hiç bir bilgiye sahip olmayacak doğuma etkisi olur mu bu durumun
ZZeynep3 Gizemkara21 kontrollere devlete gittim. Doğumumu özelde yaptım. 32.haftamda özele gittim kontrole, 36.hafta da çağırdı tekrar doktorum, 38de doğum yaptım
Hlal Gizemkara21 doğuma yaklasinca özele gideblrsin ama her özel kabul etmiyo canım sen ozelle görüş bu konuyu bazı doktorlar kabul etmiyo
ZZeynep3 Gizemkara21 sorun olacağını sanmıyorum ama son kontrollere doğum yapacağınız yere gitseniz iyi olur. Arkadaşım da son kontrolüne özele gitti sonra doğum yaptı. 1 kere gitmiş oldu yani kontrole