Minnosannis1 Şeker yüklemesine bile kabul etmiyorlar. Bana doktor demez mi sen benim hastam degilsin durumun varki ozele gidiyorsun sana kan aldircam iğne harcayacağim tüp harcayacağim neden yapayim bunu diye istanbulda devlet çok büyük pişmanliktir..