Ekcmn Gizemkara21 ben küçük bir ilçe de oturuyorum diye heralde ilgililer hele sağlık ocağında ki doktor hemşiresi ve çalışanı 3 ü de pervane oluyor etrafımda Özel bir hastaneye gidemiceksen doktor değiştirmende belki fayda olabilir canım
Gizemkara21 Hlal özelede gidemiyorum ki doğum sigortamda yok her şey ateş pahası. İlk ay gittim muayenesiydi testiydi derken 350 verdim. Kansızsın aşağıdan serum tak dedi bi 220 de ona verdim o kadar durumum yok ki benim :(
Oguzaysel Gizemkara21 ben ilk 4 ay normal poliklinikte muayne oldum devlette, sonra perinatologa devam ettim o da aynı üniversite de ama ücretli 207 tl muayne ücreti veriyorum ama şimdiye kadar gittiğim özel doktorlardan çok daha iyi aklında olsun perinatologlar çok detaylı takip yapıyor
Gizemkara21 defne55 Bende isterdim param olsun özellere gideyim ama yok napalım. Yok diye çocuk sahibide mi olmayalım mecbur devlete gidiyorum
defne55 Gizemkara21 öyle canım bende devlete gidiyorum doğumu da devlette yapicam korkuyorum biraz ama yapacak bişeyimiz yok 🤷♀️
Gizemkara21 defne55 Allah hayırlısını versin nasip neyse onu yaşayacaz kendimizi kötü alıştırmayalım :(
Rbs111 Gizemkara21 devletse öyle özel olunca hatırlıyor seni hal hatır soruyor bebeğe bakarken bak annesi eli, bak annesi ayağı diye senle konuşuyor . Yani bu devirde halini hatrını para sayesinde soruyolsr
Hlal Xanm testleri filan ben dewlette yapıyorum ozeldeki doktora götürüyorum ozeldeki testlere güç yetmez
Gizemkara21 Hlal Devlette yapıp götürsem oluyor demi. Peki 4 aylığım bu saatten sonra geçsem de olur mu
Hlal Gizemkara21 tabiki oluyo canım ozeldeki doktorunla.konus ben devlette yaptırıp getrsem olurmu testelri die
Hlal Kizlar benm gttigim ozelde muayene 60,doğum sekizyuz,sezeryan 1300du sanırım,sadece muayene parası veriyorum testlere para vermiyom devlette yaptırıyom onlari
Beyzaharun Gizemkara21 devlet öyledir cnm özel deki gibi muamele olmuyor yani gidenler öyle anltıyor , benim dr um daha kapıdan girer girmez beyzacan hoşgeldin gel bakalım der adamın birsürü hastası olmasına rağmen herkesi tanıyor 🙂
Gizemkara21 Beyzaharun Maşallah para verince öyleler. Ama sanki devlettekilerde aynı şekilde davransa hayatlarından ne eksiliyor ki onca parayı devletten alıyorlar biraz ilgi ne eksiltir ki